Hoe maak je van duurzaamheid een strategisch voordeel? Veel organisaties willen verduurzamen, maar worstelen met de vraag: hoe zorg je ervoor dat duurzaamheid niet alleen een ambitie blijft, maar ook bijdraagt aan sterke bedrijfsprestaties? De sleutel ligt in het structureel verankeren van duurzaamheid in je businessmodel.
Duurzaamheid is geen trend meer, maar een noodzaak. Het versterkt niet alleen de marktpositie, maar ook de interne veerkracht en innovatiekracht van je organisatie. Het vinden van synergie tussen economische, sociale en ecologische duurzaamheid staat centraal. Hoe benut je deze samenhang om duurzaamheid structureel te verankeren in je organisatie? En hoe maak je de transitie naar een duurzaam businessmodel dat zowel impactvol als winstgevend is?
Op 14 november duiken we tijdens Future Talks Live in het thema: ‘Maak van duurzaamheid een business model. We bespreken hoe je duurzaamheid niet alleen inzet voor de planeet en de samenleving, maar ook voor de economische waardecreatie van je organisatie.Tijdens de sessie bespreken we een framework voor een duurzaam business model en de transformatie daar naartoe.
Meld je aan en ontdek hoe we samen duurzaamheid structureel verankeren in het businessmodel.